Gyengénlátóknak
       
                 
 Főoldal/Hírek 
       Kulcstémák 
   Tököl története 
       Önkormányzat 
  Ügyfélinformáció  
            E-ügyintézés 
 Adatvédelem/GDPR 
     Közérdekű adatok 
                   Térképek 
   Település-rendezés 
                Közösségek 
          Városfejlesztés 
  Közpénzek felhaszn. 
 2019 évi programok 
Tököli Tükör (újság) 
      Képek (galéria) 
       TDM szervezet 
    Hirdetmények 
  Közbeszerzés 
     Pályázatok 
      Választás 
Dunamédia 
               
          
       
     
   
  
 


Tisztelt Ügyfeleink!

A fokozódó járványveszélyre való tekintettel a Tököli Polgármesteri Hivatalban 2021. március 1. napjától kizárólag halaszthatatlan és feltétlen személyes megjelenést igénylő ügyekben (pl. haláleset anyakönyvezése) van lehetőség személyes ügyintézésre, telefonos (telefonszám: +36 24 520-900) időpont egyeztetést követően.
Kérjük Önöket, hogy ügyeiket lehetőség szerint a e-onkormanyzat.hu portálon bonyolítsák. A portál ügyfélkapus belépést követően használható. A kezdőképernyőn el kell fogadni az oldal általános szerződési feltételeit, majd ki kell választani Tököl Város Önkormányzatát. Ezt követően lehetőség van a nyomtatványok igénybevételével új ügyet indítani, a folyamatban lévő ügy állapotát megtekinteni, adóegyenleget lekérdezni és bankkártyás átutalással adót befizetni.
Ha az ügyindítás menü nyomtatványai között nem találnak megfelelőt, a epapir.gov.hu oldalon - szintén ügyfélkapus azonosítást követően - szabadszöveges beadványt küldhetnek be.
Az ügyfélkapuval nem rendelkező ügyfeleink egyes beadványait kivételesen a hivatal@tokol.hu e-mail címen is fogadjuk.
Amennyiben semmilyen elektronikus úton nem tudják eljuttatni hozzánk beadványaikat, kérjük, hogy azokat postai úton adják fel, vagy a polgármester hivatal előtt elhelyezett gyűjtődobozba dobják. A gyűjtődobozban hagyott beadványokat csak az egészségügyi várakozási idő leteltével dolgozzuk fel.

Tököl, 2021. március 1.

Gaál Ágnes Hoffman Pál
jegyző polgármester